  • Data: 2004-08-11 10:36:40
    Temat: Re: NADGODZINY - skarżyć czy nie ?
    Od: "Mirek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Niestety pracodawca nie prowadził oficjalego sposobu rejestracji czasu
    pracy. Wprawdzie była lista obecności, ale w ciągu 2 lat pracy podpisałem ją
    może 20 razy - w pozostałych przypadkach wskutek bałaganu w firmie lista nie
    została powieszona i nie było możliwości jej podpisania. Drugą sprawą była
    ewidecja czasu pracy - uzupełniana nadobowiązkowo i nieoficjalnie. Mam ją
    uzupełnioną _co do godziny_, jednak pracodawca nie chce uznać tej ewidencji,
    mimo, że co miesiąc dostawał ja do rąk własnych lub na biurko sekretarki.

    Oprócz w/w (listy, której zapomniano wieszać, internetowego systemu
    wykonywanych prac co do godziny i oświadczenia jednej osoby o tym, że często
    zostawałem po godzinach) - nie jestem w stanie zdobyć innych dowodów,
    ponieważ pracodawca zabezpieczył się przed tym.

    Użytkownik "el@" <e...@i...pl> napisała