  • Data: 2009-12-21 15:15:55
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > ale takich jest masa. To tylko swiadczy o zle prowadzonych szkoleniach w
    > ramach pracy.

    O jakich szkoleniach mówisz?
    Ze względu na brak kasy wycięto wszystko co sie dało.
    Policja działa siłą rozpędu.
    Można powiedzieć nawet, że gdyby nie zaangażowanie (sponsorowanie)
    poszczególnych policjantów to aby zgłosić kradzież, czy jakiekolwiek
    zdarzenie musiałbyś papier i długopis ze sobą przynieść.

    Przez wszystkie lata służby dostałem od państwa 1 (słownie jeden) ołówek.
    Na szczęście odszedłem w dobrym momencie. jak rozmawiam z byłymi
    współpracownikami to okazuje się, że prawie każdemu państwo jest winne
    zaległe świadczenia. Są to różne kwoty ale w skali całego kraju liczone
    już w mln złotych.

    To pokazuje, że nie stać nas zarówno na ten system emerytalny jak i na
    zmiany (podwyżki) w zamian za odebranie wcześniejszych emerytur.

    Dopóki nie będzie kasy to nie będzie prawdziwej reorganizacji.

    Co do szkoleń to w ostatnich miesiącach mojej służby były tylko
    szkolenia BHP i P-Poż i to tylko dlatego, że nie wymagają inwestycji.

    Co z tego, że w 200 tysięcznym mieście jest kilka tysięcy policjantów
    skoro na nocną służbę wyjeżdża ich 6 bo...... nie ma ludzi, nie ma kasy
    na paliwo, ....... i tak można pisać i pisać.

    Tak można pisać i pisać ale lepiej wejść sobie na www.ifp.pl i samemu
    poczytać z jakimi problemami stykają się w służbie policjanci.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com