  • Data: 2009-12-21 17:04:17
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Danusia" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hgo7hv$j21$1@node1.news.atman.pl...

    > Przedwczesna emerytura mundurowym sie nie nalezy ! Emerytura to zycie za
    > odlozone pieniadze na starosc gdy nie mozna prowadzic pracy zarobkowej. A
    > nie pseudo dodatek motywacyjny

    Ależ bredzisz Icek. Skąd wytrzasnełeś taką definicję emerytury? Może z
    jakiejś encyklopedii?
    Dla mundurowych wcześniejsza emerytura to bezpiecznik przed idiotycznymi
    przełożonymi. Pamiętaj że w służbach mundurowych się służy a nie pracuje, tu
    jest na baczność a nie na spocznij. W cywilu możesz swojemu kierownikowi
    który wydał Ci głupie polecenie powiedzieć "pocałuj mnie w d..." co Ci
    zrobi, zwolni dyscyplinarnie. No to zwolni. W służbach mundurowych są
    paragrafy Kodeksu Karnego za niewykonanie rozkazu.
    Wielu ludzi krytykując zapomina o tym że jest zasadnicza różnica między
    pracą na "baczność" a "spocznij". Mam znajomych którzy twierdzą (i takich
    jest olbrzymia większość), że nie ma takich pieniędzy za które zgodziliby
    się na prace na "baczność". Wolą zarabiać dużo, dużo mniej, nie mieć żadnych
    przywilejów, ale na "spocznij".
    Ty Icek też wyraźnie o tym zapominasz. Chyba że ktoś Ci płaci za mącenie, za
    szczucie jednych na drugich.