  • Data: 2009-12-21 13:06:50
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz to rodzinie policjanta z Mikołajek, którego zastrzelono tylko
    > dlatego, że był w mundurze. Nawet interwencji nie rozpoczął.

    ale powiedz to rodzinie tego goscia co go ostatynio ugodzili nozem za to ze
    stal na przystanku.

    Albo powiedz to rodzino 2 obcokrajowcow co na wroclawskim rynku zostali
    ugodzeni nozem przez jakiegos fanatyka.

    Idiotow jest duzo i trzeba ich eliminowac ze spoleczenstwa. To nie dowod na
    to, ze policjant ma miec przedwczesna emeryture.

    Jak mu sie umrze na sluzbie to moze jakas specjalna renta dla rodziny ale
    nie dla wszystkich emerytura!

    > Znam z mojego miasta przykład gdy młody chłopak na służbie zimą choć nie
    > musiał z Wisły kobietę wyciągał i sam niestety utonął.
    >
    > To jest właśnie poświęcenie. Rota ślubowania nas do tego zobowiązuje.

    ehh, a ja znam takie przypadki co ratowal nie policjant tylko zwykly szary
    obywatel. I co jemu tez emeryture ?

    > Tutaj jest patologia.
    > Ustawą emerytalną objęto wszystkich. Takiego co przy -25 na ulicy
    > ludziom pomaga i takiego co w tym samym czasie przy +20 przy biureczku
    > siedzi i niekoniecznie czysto policyjna robotę wykonuje..

    Nie, patologia jest wtedy gdy niewlasciwy przywilej dostaje ktos komu sie on
    nie nalezy. Emerytura to jest utrzymywanie sie obywatela za odlozone
    wczesniej skladki w czasie gdy nie moze on juz swiadczyc pracy. Czyli np. po
    przekroczeniu jakiegos wieku.

    Wiec nie mam nic przeciwko aby policjanci jak kazdy inny obywatel odkladali
    sobie na emeryture i przechodzili na nia kiedytylko im sie zechce. Jak
    uzbiera na emeryture w wieku 30 lat to niech sobie pierdzi w stolek do konca
    zycia. Mnie to nie interesuje.

    Zaczym sie bulwersowac jak publiczne pieniadze ida w smietnik.

    Icek