  • Data: 2009-12-22 10:16:57
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    op23 pisze:

    > Zwykła praca. Ktoś Ci wydaje polecenie, _Ty robisz albo nie robisz_.

    Życzyłbym Ci powodzenia z takim podejściem.
    Jeszcze byś dobrze służby nie rozpoczął, a już na konsekwencje swojego
    postępowania byś się naraził.
    Ta wypowiedź świadczy o jednym.
    Nie masz żadnego pojęcia o służbie.

    > Pierdoły. Każdy wybiera taką pracę jaka mu odpowiada.

    To co stoi na przeszkodzie, żeby wstępować do służby?
    Wszyscy wokoło trąbią, że prawie żadnych wymagań dla kandydatów nie ma,
    a jak był przesiew i setki chętnych odpadły to były żale.

    Spróbuj się załapać do którejś ze służb i też będziesz mógł z tego
    korzystać.

    Za chwilę zaczniesz płakać, że zarabiasz 3,4 czy 5 tyś, a twój prezes 20.
    Zostań prezesem i zarabiaj.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com