  • Data: 2009-12-21 11:55:42
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Icek pisze:

    > ale policjant gdyby przestrzegal regulaminu, zachowywal sie w sposob
    > cywilizowany tez nie umieralby na sluzbie.

    Powiedz to rodzinie policjanta z Mikołajek, którego zastrzelono tylko
    dlatego, że był w mundurze. Nawet interwencji nie rozpoczął.

    > Smierc na sluzbie w imie ojczyzny zdarza sie raz na ruski rok. Inne
    > przypadki to przypadki lamania regulaminu, braku zdrowego rozsadku, braku
    > wyobrazni i braku umiejetnosci (np. brak umiejetnosci szybkiej jazdy
    > radiowozem w przypadku poscigu)

    Znam z mojego miasta przykład gdy młody chłopak na służbie zimą choć nie
    musiał z Wisły kobietę wyciągał i sam niestety utonął.

    To jest właśnie poświęcenie. Rota ślubowania nas do tego zobowiązuje.

    Niestety taki biurowy policjant w większości przypadków na ulicy nie
    pomoże bo się na tym nie zna lub ze swej niewiedzy boi się.
    Gdyby uprawnienia emerytalne mieli tylko policjanci pracujący na co
    dzień na ulicy nie było by tego problemu. Nikt by się nie pchał na
    ciepłą posadkę za biureczko.

    Tutaj jest patologia.
    Ustawą emerytalną objęto wszystkich. Takiego co przy -25 na ulicy
    ludziom pomaga i takiego co w tym samym czasie przy +20 przy biureczku
    siedzi i niekoniecznie czysto policyjna robotę wykonuje..

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com