  • Data: 2009-12-21 08:15:45
    Temat: Re: Mundurowym sie w dupach poprzewracalo
    Od: "Piotr Zawiły" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hgn9rd$nb6$1@news.onet.pl...
    (...)

    > Sorki, ale nieduczonych to i teraz jest wielu. Jeśli policjant w drogówce nie
    > zna PRoD, to o czym my rozmawiamy?
    >
    > --
    > Kaczus
    > http://kaczus.republika.pl

    Może trochę off topic, ale tą jakość widać przy kontakcie na linii
    policjant powiedział, "proszę pokazać", po czym stwierdził, że żadnych błędów
    nie widzi, a jak nie zgadzam się na przyjęcie, to sprawa zostanie skierowana do
    Sądu Grodzkiego :-) Następny kruczek na mandacie (tym razem nie mój), w wyrazie
    "szejset". Widać, że ta jakość troszkę kuleje. Ale jesteśmy na dobrej drodze :-)

    --

    Piotr Zawiły