  • Data: 2023-06-12 09:32:27
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2023 o 06:21, Shrek piszą:

    > A przyszłoby ci do głowy wstawiać urządzenie z zasilaniem bateryjnym i
    > aktywnym interfejsem sieciowym do pomieszczenia gdzie rozmawia się o
    > rzeczach, które mają pewnie klauzule niejawne?

    Nie, ale widziałem takie rzeczy i kiedyś "błysnąłem" ujawnienia tego :-)
    O szczegółach pisać - tym bardziej publicznie - nie będę. Ale sprawa nie
    jest tak oczywista, jak się Tobie wydaje. Po za tym powątpiewam, by w
    gabinecie Komendanta Głównego Policji rozmawiano o jakiś "strasznych"
    tajemnicach. No i ów "aktywny interfejs" ma zasięg kilkuset metrów, więc
    można zapobiec dostępowi do niego przez osoby niepowołane. Generalnie
    przyznaję, że wizerunkowo sprawa wygląda nienajlepiej, ale nie
    demonizował bym tego problemu. Uważam, że to jednak trochę inaczej
    wyglądało, ale nie mam w tej sprawie wiedzy.
    --
    (~) Robert Tomasik