  • Data: 2023-06-11 22:03:30
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2023 o 18:08, Shrek pisze:
    > W sumie w 2010 rzeczywiście mógł. Problem w tym, że rzecznik twierdzi,
    > że w 2009-2010 w illinois.

    Ja znalazłem w necie regulamin przyznawania tej odznaki piechocie. Nie
    umiem znaleźć dla "sił specjalnych". Tam może nie być ograniczenia do
    tych dwóch kampanii. Natomiast "rozbijamy na atomy" rzecz prostą.
    Generał poza odznaką powinien mieć poświadczenie nadania. Jak już
    pisałem, to są takie kartoniki rozmiaru legitymacji szkolnej przeważnie.
    Czasem składane na pół (taka książeczka). Wyjątkowo do wysokich
    odznaczeń są takie grube kartonowe, jak stare dowody osobiste. To
    przeważnie się w kieszeni nosi, by nie zgubić. Przynajmniej większość
    znanych mi osób tak robi. Choćby po to, by niedowiarkowi pokazać.

    Nie chce mi się wierzyć, by ktoś chodził z taką odznaką "kupioną na
    ALLEGRO". Zwłaszcza, że niewiele osób w ogóle wie, co to jest.
    --
    (~) Robert Tomasik