  • Data: 2023-06-11 22:41:12
    Temat: Re: Mundur galowy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja znalazłem w necie regulamin przyznawania tej odznaki piechocie. Nie
    > umiem znaleźć dla "sił specjalnych". Tam może nie być ograniczenia do
    > tych dwóch kampanii. Natomiast "rozbijamy na atomy" rzecz prostą.

    Nie ma co rozbijać - sprawa jest prosta - to odznaka za bycie pod
    nieprzyjacielskim ogniem.

    > Nie chce mi się wierzyć, by ktoś chodził z taką odznaką "kupioną na
    > ALLEGRO". Zwłaszcza, że niewiele osób w ogóle wie, co to jest.

    Pewnie nie z allegro, tylko dostał od kogoś w ramach koleżeństwa.

    A co do dziwnych rzeczy co ci się nie chce wierzyć to byś 5 lat temu
    uwierzył że antyterroryści będą pałować julki albo że komendant
    głośnikiem rozpierdoli biuro? Serio - kto na was patrzy to się już w
    cyrku nie śmieje:(

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!