    From: a | b | s | o | l | o | n <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mp3 a prawo - bardzo wazne
    Date: Tue, 26 Feb 2002 21:51:37 +0100

    In article <Pine.LNX.4.44.0202262039570.2855-100000@localhost>,
    n...@s...pl says...

    > Najwidoczniej są i nic nie poradzisz.

    nie rozumiem tego delikatnie mówiąc zaczepnego tonu (odnosi się do
    całego Twojego posta) ja tylko grzeczenie zapytałem a po Twojej
    odpowiedzi poczułem się jakbym był jakimś starsznym przestępcą (?)
    Powtarzam ze nie miałem nigdy zamiaru naruszać niczyich praw autorskich
    ........a Twoje odpowiedzi typy przeliczanie liter na sekundy to chyba
    mogłes sobie darować.
    Przykre jest własnie to że ja tworząc serwis, jawnie bez tajemnic jest
    atakowany i co gorzej to tu na grupie też od razu potraktowałes mnie
    jakbym dokonał jakiegos cięzkiego przestępstwa podczas gdy tysiące
    autorów stron zawierających całe mp3 , kompletne albumy nie mają żadnych
    nieprzejemnosci z tego powodu.

    czy wobec tego 30 sek. to będzie zgodne z prawem ??
    czy definitywne nie i nie ?

    pozdrawiam
    David