  • Data: 2010-06-29 21:12:43
    Temat: Re: Motorowerem po drodze dla rowerów
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-29 22:54, MadMan pisze:
    > Tutaj sprawa wygląda standardowo - jeśli po prawej stronie drogi jest
    > B-9 to jedziemy po lewej stronie tego znaku

    A co to pomaga? Zakaz wjazdu to zakaz wjazdu.

    > (np. tutaj:
    > http://photo.bikestats.eu/zdjecie,112907,sciezynka-r
    owerowa.html

    Nie działa ten odsyłacz. Długo myślało i wypluło:

    Service Temporarily Unavailable

    The server is temporarily unable to service your request due to
    maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
    Apache/2.2.8 (Ubuntu) mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.8g Server at
    photo.bikestats.eu Port 80

    > jest
    > bardzo ładna asfaltowa droga dla rowerów, nic tylko stawiać patrol i
    > lepić mandaty kierowcom :) ).

    Nie rozumiem dowcipu, może temu, że nie widziałem zdjęcia.

    > Jeśli zarządca drogi ma intencję
    > "wyrzucić" rowerzystę na lewą stronę drogi - stawia po prawej stronie
    > C-13, a po lewej B-9.

    A tego to już nie rozumiem.

    > Jeśli jest tylko B-9 po lewej - nie trzeba po tej
    > DDR rowerem jechać.

    ????

    > Ciekawostka - dzisiaj jechałem DK44 i w okolicach Tychów nagle się
    > pojawia C-13 ni z tego ni z owego. Niestety po dłuższych poszukiwaniach
    > którędy mógłbym jechać - nie znalazłem żadnej oznaczonej drogi dla
    > rowerów,

    A musi być jakoś oznaczona inaczej niż C-13? Nie bardzo rozumiem.

    więc byłem zmuszony łamać prawo. Na szczęście tylko kilka
    > kilometrów, bo było skrzyżowanie za którym rowery mogły się poruszać
    > legalnie (a droga wyglądała tak jak przed skrzyżowaniem).
    > Inna ciekawostka jest na "Wiślance" (DK81) przy zjeździe na Łaziska -
    > pod wiaduktem w obie strony jest ustawione C-13. Jaki sens tego znaku -
    > nie wiem, jest szerokie pobocze, znak działa mniej niż kilometr.

    Chyba za późno na myślenie, bo nie łapię. Możesz pokazać jakoś na ZUMI o
    co Ci chodzi?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Chcesz nie głosować na Jarka?