  • Data: 2024-08-06 14:58:54
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2024 o 14:49, n...@o...pl pisze:

    > Znaczy się motorek ci "pożyczyli"? Nie śledzę epopei.

    W skrócie. Na chodnik stał jakiś złom. Ktoś go ukradł (albo posprzątał)
    i zawiózł do pobliskiego warsztatu. Shrek robił wszystko, by motocykl
    się nie odnalazł, czyli przykładowo publikował w mediach informację, że
    wie, kto ukradł i że sprawcy się nagrali. Na szczęście chyba sprawcy
    tych mediów nie czytywali, bo jakby przeczytali, to by motocykl do huty
    pojechał.

    Pomimo tego Policja odzyskała motocykl po dwóch dniach chyba. Teraz
    kręcimy aferę, czy można było 10 minut wcześniej i dlaczego sąd nie chce
    uwierzyć, ze to zorganizowana mafia dybała na ten złom.

    --
    (~) Robert Tomasik