  • Data: 2024-08-06 22:26:13
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.08.2024 o 18:01, Shrek pisze:

    > Poważnie - powinieneś napisać do prokurator że popełnia błąd oskarżając
    > niewinnych ludzi. Ba... pamiętam że sam pisałeś że to niezwykle
    > zorganizowna szajka udająca tylko debili:P

    Nikt nie jest doskonały. Od kiedy moje zdanie jest dla Ciebie tak ważne.
    Po za tym, z czego wnosisz, że uważam, że są niewinni? Po prostu
    zauważam, że poniechali zwykłych środków ostrożności, gdyż ne sądzili,
    ze ktoś się brakiem tego motoru przejmie. Czemu tak sądzili i na ile ma
    to znaczenie dla ich winy, to już sąd musi ogarnąć.

    --
    (~) Robert Tomasik