  • Data: 2024-08-06 23:14:03
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt nie jest doskonały. Od kiedy moje zdanie jest dla Ciebie tak ważne.

    Na potrzeby dyskusji z tobą to powiedziałbym że twoje zdanie jest kluczowe:P

    > Po za tym, z czego wnosisz, że uważam, że są niewinni?

    Z twojej wypowiedzi:

    "Bo to byli właśnie tacy "złodzieje". Im do głowy nie przyszło, ze ktoś
    po tym złomie będzie tęsknił. Raczej liczyli na nagrodę za działania
    proczystościowe ?"

    Kradzież jest przestępstwem umyślnym, więc jakby sprawy stały jak
    napisałeś to nie da się im przypisać winy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!