  • Data: 2024-07-30 18:14:38
    Temat: Re: Moto cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2024 o 14:50, J.F pisze:

    > Czyli nie na sprzedaż ?

    Tka obecnie obowiązuje wersja;)

    > Ale coś sąd drugiemu chyba nie wierzy, i w areszcie trzyma ?

    Nie - każdy odsiedział 48. Busiarz się wywinął (być może papugę sobie
    zatrudnił bo jego pozwolenie na szali było). Reszta zarzuty i wypuścili.
    Ten drugi to nieźle obsrany, niemal mi go szkoda;)

    > Albo fałszywe wrażenie. Bo instruktor strzelectwa pozwolenie na bron
    > chyba ma, i nie ma potrzeby trzymac amunicji po melinach.

    Tak - miał mnóstwo broni i amunicji na chacie. Ale skąd na melinie
    amunicja i to w wielu kalibrach (łącznie z 22)? Skoro znał się z
    busiarzem, to ockham mówi że to pewnie ma związek.

    > A listę tej amunicji słyszałeś?

    Słyszałem - ale nie pamiętam - z sześć rodzajów łącznie z 22LR i coś do
    strzelb.

    > Bo może to jakies stare łuski, puste i wystrzelone.

    Nie - było powiedziane że amunicja i wymienione czego po ile.

    > Albo raz na nieprofesjonalistkę. Albo po prostu taki głos miała :-)

    Hmmm. Ja nie drugi raz w sądzie. Ale dopiero teraz uświadomiłem sobie
    dlaczego tamte sędziny (tak teraz należy mówić?) robiły na mnie
    denerwujące wrażenie - one całymi sobą okazywały zniecierpliwienie że
    muszą jakiś głupich ludzi słuchać. Nawet jak cię pouczały o prawach to
    robiły to z takim głosem, żebyś czuł się winny - co prawda ine
    naruszyłeś tych pouczeń, no ale mogłeś:P Anyway - gość na mnie zrobił
    bardzo dobre wrażenie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!