    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Moralnosc sedziow
    Date: Sun, 22 Jan 2006 22:12:21 +0100
    <dqt8ja$m4j$1@inews.gazeta.pl> <jxrAf.362$0n4.24@trndny05>
    <dqthcs$sb5$1@inews.gazeta.pl> <dqtijv$49d$1@inews.gazeta.pl>
    <sbsAf.75$ie3.7@trndny09> <dqtjrf$9hh$1@inews.gazeta.pl>
    <Y1tAf.6479$La4.4101@trndny08> <dqtnh3$pmc$1@inews.gazeta.pl>
    <WptAf.369$0n4.317@trndny05> <dqtoc6$9j$1@inews.gazeta.pl>
    <9DtAf.6299$Fb3.3035@trnddc08> <dqtqqe$ao6$1@inews.gazeta.pl>
    <RhuAf.325$Jn1.292@trndny01> <dqu3t6$mol$1@inews.gazeta.pl>
    <DXNAf.1512$Jn1.1314@trndny01> <dr0boj$8o6$1@inews.gazeta.pl>
    <evOAf.1518$Jn1.853@trndny01> <dr0d7n$fd0$1@inews.gazeta.pl>
    <2YOAf.1531$Jn1.701@trndny01> <dr0eir$lbd$1@inews.gazeta.pl>
    <3lPAf.1538$Jn1.1313@trndny01> <dr0mag$1v$1@inews.gazeta.pl>
    <zlRAf.1760$Jn1.970@trndny01> <dr0oe2$b6n$1@inews.gazeta.pl>
    <BKRAf.951$mj3.530@trndny06> <dr0q34$k56$1@inews.gazeta.pl>
    <hqSAf.1780$Jn1.1362@trndny01>

    > nie dziwie sie. Nie znasz historii wlasnej religii.

    no to moze rozwin co?

    > rotfl
    >
    > http://images.google.com/images?hl=en&q=rat%20temple
    &btnG=Google+Search&sa=N&tab=wi

    obrazki nic nie mowia, mozesz znalezc takie gdzie dorosli posuajja noworodki
    co nie oznacza ze jest to normalne.

    > Co masz na mysli? Oczywiscie ze nie. Wiecej, uniewinnienie nie moze byc
    > apelowane przez prokuratora.

    to czmeu oczekujesz ze pojde do prokuratora skoro juz zostala ukrana za ten
    czyn?

    > Przeciez klikasz w Polsce i grafika na serwerze w USA obraza twoje
    > katolickie uczucia w panstwie prawa. Dobry material na wniosek
    > ekstradycyjny :-P

    :-)

    > co dalej nie wywoluje uczuc u osoby ktora tego nigdy nie widziala. Chyba
    > ze cos gubie.

    przeczytaj art 13 ustep 2 kodeksu karnego a poznasz odpowiedz
    "usilowanie zachodzi takze wtedy gdy sprawca nie uswiadamia sobie ze
    dokonanie jest niemozliwe ze wzgledu na brak przedmiotu
    nadajacego sie do popelnienia na nim czynu zabronionego lub ze wzgledu na
    uzycie srodka nie nadajacego sie do popelnienia czynu zabronionego"

    zreszta w galerii byli ludzie wiec nie trzeba bylo uciekac do tego.

    > Problem etyczny moze, prawny nie.

    w przypadku wlasciciela galerii o ile wiedzial co przdstawia obraz,
    ewidentne pomocnictwo.

    P.