  • Data: 2005-12-21 07:01:51
    Temat: Re: Mobbing w polskich sądach?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:do9ih5$1sq$2@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    dostrzeżeniem/odczuciem tego

    > Ja powiedziałbym że zabezpiecza mnie przed tym znajomość procedury.

    Jaki odsetek stających przed sądami zna procedury? Większość jest
    sparaliżowana właśnie tym, że nie wie co i kiedy i jak można powiedzieć,
    świadomością, że z powodu drobnego błędu proceduralnego można ponieść
    poważne konsekwencje (np. przegrana sprawa) albo za byle co zostać
    ukaranym "za obrazę majestatu" lub przynajmniej zruganym jak szczyl.
    Widać gołym okiem, że sędziowie inaczej traktuja tych, którzy się znają na
    prawie oraz bardzo pewnych siebie a inaczej prostych ludzi wystraszonych
    samą obecnością w sądzie.