  • Data: 2003-09-13 10:29:25
    Temat: Re: Mlodziez niepelnoletnia na dyskotekach
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RomanG" <r...@N...gazeta.pl> niebacznie popelnil
    news:bjpfdi$65s$1@inews.gazeta.pl:

    > Myślę, że godziną graniczną dla każdego sądu powinna być tu
    > godz. 22.00.
    A ja myśle, że godziną graniczną dla każdego sądu powinna być tu
    godz. 21.59

    > Należy też rozważyć, czy zachowanie nieletniego w dyskotece nie
    > podpada pod pojęcie demoralizacji. Wtedy miałby zastosowanie
    > art. 4.1 Ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich.
    Oczywiste, że przebywanie nieletniego na dyskotece to demoralizacja.
    Przebywanie nieletniego w kinie na ambitnym filmie europejskim jest
    elementem procesu wychowawczego. Pod co podpada przebywanie
    nieletniego na spektaklach teatralnych teatru eksperymentalnego
    oczywiste juz nie jest; powinni wypowiedzieć się biegli w
    postępowaniu przed SRN. ;))))

    --
    pozdro
    poreba ubawiony