  • Data: 2008-11-21 22:33:37
    Temat: Re: Milicjanci dobiorą się do d.. posiadaczom GPS ów :D
    Od: Bism <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 13:39, Juzek Kocimientka <k...@i...pl> wrote:

    > Ależ od tego jest sąd a nie policja i to sąd cię skarze.

    Skarze albo i nie skarze. Za co ? Za użytkowanie oprogramowania w
    kupionym na bazarze urządzeniu ?

    > Dobry sposób na jeden (lub parę) darmowych obiadków. Ale niekoniecznie w
    > luksusowym hotelu :D

    Jasne. Zamkną go i na Kołymę jeszcze wyślą.
    Ty miałeś taki przypadek czy to radosna fantazja tylko ?
    Ja się kiedyś nocą spytałem policjantów o powód ich chęci przeszukania
    bagażnika mojego samochodu, ergo własności prywatnej. No i panowie
    byli w lekkiej kropce, bo podać nie potrafili, wskazanej przeze mnie
    dźwigni otwierania bagażnika nie chcieli użyć, a nie mogli przecież mi
    pozwolić odjechać bez kontroli.
    Po dłuższej chwili wpadli na pomysł obejrzenia trójkąta i ta nam
    rozwiązało węzeł gordyjski, bo ja bym nie ustąpił.
    I nie było żadnych darmowych obiadków o których tak ironicznie
    piszesz.