  • Data: 2011-04-17 09:32:01
    Temat: Re: Migracja firmy na rodzinę - podejście drugie
    Od: " GK" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał(a):

    > Czyli co, jeśli byłem już przedsiębiorcą, to nie mogę stać się
    > nieprzedsiębiorcą i pracować u kogoś?
    Stan faktyczny ustali US/UKS/sąd. Zawsze można pomodlić się do wybranego
    bóstwa w intencji właściwej oceny dowodów przez ww.

    > A jeśli sam nie będę brał zleceń u tamtej osoby, tylko przeniosę tam
    > osoby, która obecnie wykonują i tak większość zleceń fakturowych?
    > (,,pracują'' na U-Z) Czy ja sam wtedy mogę się zająć prowadzeniem
    > działalności edukacyjnej jako ,,cywil'' bez zarzutu, że przestając być
    > przedsiebiorcą uciekam ow VAT i to karalne?
    Jw.

    > A znasz jakiegoś profesjonalistę? Bo ja nie.
    Nie chcę publicznie kogoś reklamować i ręczyć głową zań, ale jest sporo
    kumatych prawników, jeśli nie w Opolu, to we Wrocławiu. Na usenecie też
    znajdziesz kilku profesjonalistów. Ba, jedna z nich pod każdym postem dodaje
    swoje dane. Pytanie, czy zechcą z Tobą w ogóle współpracować.

    > I tak, 1000zł to dla mnie nie jest pierdnięcie.
    Kupując nową maszynę też oszczędzasz w ten sposób?* Jeśli 1000 zł to dużo w
    porównaniu do spodziewanych korzyści to może wcale nie warto próbować.

    GK

    * Fryzjerowi zapłacisz, hydraulikowi też, ale prawnikowi nie, bo po co?