  • Data: 2005-07-19 15:17:47
    Temat: Re: Mieszkanie po babci
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Babcia jest głównym najemcą. Mieszkanie należy do AZM.
    > Czy to prawda, że zmieniły się przepisy i nie dostanę przydziału po babci
    > mimo że mieszkam już w nim tyle lat? Co w takiej sytuacji najlepiej zrobić
    > żebu nie stracić dachu nad głową?

    Zameldowac sie, zorientowac sie w prawie pierwokupu i czy to prawo
    przechodzi dziedzicznie, zorientowac sie, czy mozesz zostac opiekunka osoby
    niepelnosprawnej (babcia?) i czy tym samym wynajem nie moze przejsc na
    Ciebie, badz czy nie daloby sie przeprowadzic za zgoda Babci jej
    ubezwlasnowolnienia i wyznaczenia Ciebie na opiekuna prawnego - cos mi
    dzwieczy za uszami, ze w takiej sytuacji prawo wynajmu przeszloby na
    Ciebie... a wtedy mozna rozpatrywac, czy po smierci Babci bylaby zachowana
    ciaglosc.

    To kilka luznych pomyslow ;-) Jak zwykle - ja sluze imaginacja, a prawnikow
    z grupy mimo swych dyrdymalow prosze o opinie ;-)

    Zaznacze, dla zainteresowanych, ze mam b. duzo czasu z racji zawodu
    (tlumacz) i po prostu mi sie nudzi... Staram sie nie trollowac :-)

    Pozdrawiam,

    Tiger