  • Data: 2005-07-20 11:13:47
    Temat: Re: Mieszkanie po babci
    Od: "Artigiana" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zlozyc wniosek do sadu, razem z Babcia, motywujac to faktem, ze Babcia ma
    > trudnosci z samodzielnym prowadzeniem domu i samodzielnym zyciem. Przy
    > zgodzie Babci nie powinno byc problemow. Zorientuj sie tez, czy nie beda w
    > tym przypadku przyslugiwac Ci jakies zapomogi, ulgi podatkowe, itd.

    Z babci zgodą nie byłoby żadnego problemu tylko ona nie bedzie mogła pójść
    do sądu bo już nie wstaje z łóżka.

    > Jezeli chodzi o zameldowanie - identyczny przypadek mial miejsce u
    > znajomych, slyszalem o tym pobieznie, ale cos mi dziwnie wszystko
    > pasuje... Czy masz moze imie, zaczynajace sie na literke M. i mieszkasz na
    > ulicy na literke M. ? ;-) W kazdym razie postaraj sie, zeby ktos Ci jednak
    > poszedl na reke...

    Mam na imię na literkę M ale ulica się nie zgadza. :))

    Dziś w AZM- Administracji Zasobami Mieszkalny,mi Pani mnie poinformowała że
    owszem mogę sie starać o to mieszkanie po śmierci babci w Urzędzie miasta,
    bo podobno jest jakiś przepis który pozwala wnukom obejmować mieszkania
    jeśli rzeczywiście mieszkają i są zameldowane przynajmniej 5 lat. Ja jestem
    21 lat. Tylko podobno sąsiedzi muszą potwierdzić, że tak faktycznie jest.

    W każdym razie wielkie dzięki za pomoc