  • Data: 2005-07-20 10:23:59
    Temat: Re: Mieszkanie po babci
    Od: "Tiger" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na jakiej podstawie mogłabym się starać o ustanowienie mnie prawnym
    > opiekunem? Czy jeśli żyją dzieci babci to nie oni powinni być opiekunami?

    Zlozyc wniosek do sadu, razem z Babcia, motywujac to faktem, ze Babcia ma
    trudnosci z samodzielnym prowadzeniem domu i samodzielnym zyciem. Przy
    zgodzie Babci nie powinno byc problemow. Zorientuj sie tez, czy nie beda w
    tym przypadku przyslugiwac Ci jakies zapomogi, ulgi podatkowe, itd.

    Jezeli chodzi o zameldowanie - identyczny przypadek mial miejsce u
    znajomych, slyszalem o tym pobieznie, ale cos mi dziwnie wszystko pasuje...
    Czy masz moze imie, zaczynajace sie na literke M. i mieszkasz na ulicy na
    literke M. ? ;-) W kazdym razie postaraj sie, zeby ktos Ci jednak poszedl na
    reke...

    Pozdrawiam,

    Tiger