  • Data: 2007-03-05 08:43:56
    Temat: Re: Mieszkanie od mafiozy - potrzebna pomoc! - cz1
    Od: " bobesh" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz Ostrowski <c...@b...pl> napisał(a):

    > Jest jeszcze jeden problem - próbowałem sprawdzać w bazie na komputerze.
    > I wychodzi że tam niezły bu...el siostry mają, bo pod numerem wyciągniętym
    > z akt sprawy, figuruje księga sąsiada (w tym przypadku pana X) - zakładam
    > że koleś, którego próbujemy ścignąć (Y), odkupił część działki Xa i nie jest
    > to wprowadzone w danych sądowych. Ale jak to dalej ugryźć, nie bardzo
    > wiem.

    To możliwe - Wydziały Ksiag Wieczystych - szczególnie w Warszawie mają
    ogromne zaległości.
    W odpisie z KW dostaniesz:
    Dział I - oznaczenie i położenie nieruchomości - tutaj sprawdzisz, czy księga
    obejmuje faktycznie tę nierychomość o którą Ci chodzi.
    Dział II - kto jest właścicielem
    Dział III - ciężary i ograniczenia (służebności itp)
    Dział IV - hipoteki
    W zależności czy dostaniesz odpis skrócony w starej formie czy wydruk z
    elektronicznej wersji księgi będziesz miał pewnie jakieś wzmianki o
    wnioskach, podstawę nabycia itp.

    Niewykluczone, że w księdze będzie widniał jeszcze poprzedni właściciel
    nieruchomości, ale zapewnie będzie wzmianka o wniosku o wpis "Mr.Y" jako
    nowego właściciela (może nie został on opłacony i nie jest wykonany - to się
    zdarza) - to może tłumaczyć fakt, że dokopałeś się do KW prowadzonej jeszcze
    na MrX...

    pozdrawiam

    bobesh