  • Data: 2006-03-21 20:59:31
    Temat: Re: Mieszkanie komunalne-PILNE!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no nie bardzo rozumiem twoja wypowiedz

    mamy chyba wolny rynek i wolno miec mieszkan tyle ile sie chce jesli sie za
    nie placi zgadza sie

    babcia chcialaby utrzymac to mieszkanie co prawda nie ma w nim zadnych
    sprzetow i bylo zadluzone ale na chwile obecna placi czynsz regularnie i
    splaca zadluzenie zgodnie z umowa

    jaka eksmisja
    zameldowana jest tylko w mieszkaniu z ktorego chca ja "wyrzucic" wiec
    formalnie nie ma innego miejsca zamieszkania
    i pytanie czy moga to zrobic??

    03.jasien.net...