  • Data: 2019-12-09 01:54:54
    Temat: Re: Michalkiewicza sadow o sadownictwie cd...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "A przecież minister sprawiedliwości za komuny też był upolityczniony,

    I dlatego mamy w 2019 mieć tak samo jak za komuny, co nie ?

    > nawet bardzo - ale jakoś nikomu to nie przeszkadzało i sędziowie

    nie, wcale nie przeszkadzało. Obywatele byli zachwyceni socjalizmem. Co
    ty kurwa palisz tam ?
    > ano, około tysiąca sędziów pochodzi bezpośrednio z PRL,

    Większość w tym PRL przepracowało rok albo dwa.
    Coś ci powiem - ja też pochodzę z PRL. Urodziłem się w latach 60-tych.
    I mogę ci wprost powiedzieć, że jesteś idiotą albo pisowskim trollem, co
    de facto na jedno wychodzi.

    > w PRL, że nie wspomnę o więzach rodzinnych nadzwyczajnej kasty:)

    No, dzisiejsi sędziowie ( średnia wieku 30-40 lat) w przedszkolu byli
    indoktrynowani na tajnych kompletach z marksizmu i leninizmu. Piotrowicz
    ich szkolił pewnie, bo ma to obcykane.