  • Data: 2019-12-09 18:46:41
    Temat: Re: Michalkiewicza sadow o sadownictwie cd...
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.12.2019 o 01:54, sundayman pisze:

    > I dlatego mamy w 2019 mieć tak samo jak za komuny, co nie ?

    > nie, wcale nie przeszkadzało. Obywatele byli zachwyceni socjalizmem. Co
    > ty kurwa palisz tam ?

    widać nie wyczuwasz sarkazmu sędziego Michalkiewicza

    > Większość w tym PRL przepracowało rok albo dwa.
    > Coś ci powiem - ja też pochodzę z PRL. Urodziłem się w latach 60-tych.
    > I mogę ci wprost powiedzieć, że jesteś idiotą albo pisowskim trollem, co
    > de facto na jedno wychodzi.

    młodyś, w dupie byłeś, gwno widziałeś

    w Suwałkach jest dwóch sędziów rodem z PRL, obydwaj w SO, jeden Mirosław
    K. drugi Antoni Cz., ten drugi jest ojcem sędziego z 3RP, który
    uniewinnił zadymiarzy z kodziarstwa, czyli jaki ojciec taki syn

    > No, dzisiejsi sędziowie ( średnia wieku 30-40 lat) w przedszkolu byli
    > indoktrynowani na tajnych kompletach z marksizmu i leninizmu. Piotrowicz
    > ich szkolił pewnie, bo ma to obcykane.

    widać robisz za propagandystę kodomitów, bo Piotrowicz nie był
    politrukiem jak twój stary