    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Miałem kolędę - udostępnianie plików na Youtube
    Date: Sun, 01 Dec 2019 02:48:42 GMT

    On 2019-11-30, Kviat <Kviat> wrote:

    > I tak i nie.
    > Tylko wtedy gdy mamy pewność, ze film na Youtube zamieścił ktoś, kto ma
    > do tego filmu prawa. Czyli legalnie.

    Pewności to tak do końca chyba nigdy nie ma w związku z czym raczej bym
    na to wszystko patrzył przez pryzmat zachowania należytej starannoći. Tu
    z YT jest o tyle lepiej, że przeciętna osoba może argumentować, że skoro
    coś na YT jest, jest określony czas (powiedzmy kilka miesięcy) i ma
    jakąś tam w miarę dużą pulę widzów/subskrybentów/etc. to można się
    spodziewać, że YT to zweryfikowało, bo jest znane z tego, że to robi.

    W nieco szerszym ujęciu masz oczywiście rację i lepiej samemu próbować
    zweryfikować, lub nawet zapytać YT czy to legalne (i niech się oni
    męczą).

    --
    Marcin