  • Data: 2004-10-12 07:20:28
    Temat: Re: MediaMarkt - zgodność towaru z umową
    Od: "fi5h" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jeśli format zapisu był OK, to IMHO można - za słabą czułość głowicy
    > (o ile oczywiście nośnik miał parametry przewidziane normami).

    raczej zdaje mi sie ze o normach tu mowic nie mozna, choc czulosc to juz
    inna bajka. ISP samo przyznalo ze ich plyty tloczone sa inaczej jak do nich
    dzwonilismy w sprawie wlasnie takiego faktu, i ze to moze byc przyczyna jak
    najbardziej. Niestety, nikt w tym wypadku nie poczuwa sie do
    odpowiedzialnosci.
    To samo mamy z nagrywarkami DVD - tylko plyty firmowane przez producenta
    nagrywarki mozna uznac za kompatybilne ze sprzetem. Na reszte, producent
    sprzetu sie wypiera.

    > No, ale niestety ten stan jej minął ;) (a może to współczesne płyty RW
    > są do bani? ;) )

    wiesz ze to calkiem mozliwe :)