  • Data: 2006-06-19 07:53:15
    Temat: Re: Media Markt
    Od: gonzo_102 <g...@W...TO.o2.WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 Jun 2006 20:27:37 +0200, Mariusz Hajduk napisał(a):

    > Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje (kasę)
    > bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)

    hm.... nie wiem jak jest aktualnie w MM ale jakis rok temu kupowałem w MM
    skaner (HP) - miał ładnie skanować slajdy przez przystawkę, jednak jakość
    skanów była delikatnie mówiąc okropna. MM oczywiście przyjął sprzęt
    spowrotem i dostałem możliwość wyboru innego modelu w podobnej cenie,
    niestety w sklepie nie było nic sensownego czym dałoby się skanować slajdy
    i po około 30 minutowej dyskusji ze sprzedawcą oraz próbie znalezienia
    czegoś w zamian za poprzedni sprzęt dostałem zwrot pieniędzy ponieważ
    poprzedni skaner nie potrafił zeskanować slajdów/negatywów tak jak było to
    opisane na opakowaniu/zaprazentowane przez sprzedawce a w sklepie nie było
    nic innego na co możnaby wymienić zakupiony produkt - jednak MM zwraca
    pieniądze niechętnie, dużo łatwiej jest wymienić zakupiony produkt na inny,
    który będzie nam odpowiadał - przy takim sposobie rozwiązania problemu nie
    spotkałem się z jakimiś problemami z ich strony.

    --
    pozdr.
    gonzo_102