  • Data: 2006-06-19 07:43:26
    Temat: Re: Media Markt
    Od: k...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    > A czy przypadkiem MM nie ma wywieszki że sprzęt można zwrócić w ciągu
    > kilku dni od zakupu?. Dawno nie byłem, ale wydaje mi się że widziałem
    > coś takiego.....

    Też tak mi się wydaje. Dokładniej było jakoś tak, że można
    zwrócić do iluś tam dni (ok. 3 chyba) ale nie oddadzą kasy, tylko
    trzeba za to kupić coś innego. Tak, że inny model możesz kupić
    (np. ciutkę trochę droższy ale funkcjonalny).
    Generalnie nie polecam MM - w mojej opini drogo, reklama m.in. przez
    burdy i awantury przy promocjach (szczycą się jak to ludzie demolkę
    robią). Taki drogi hipermarket.

    Pozdr
    krzychu