eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoMedia MarktRe: Media Markt
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: gonzo_102 <g...@W...TO.o2.WYTNIJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Media Markt
    Date: Mon, 19 Jun 2006 09:53:15 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 22
    Message-ID: <c5clrsiwmzmz$.1c4v94jgey43.dlg@40tude.net>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 042.inet.polhost.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1150703594 4259 80.48.120.42 (19 Jun 2006 07:53:14 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Jun 2006 07:53:14 +0000 (UTC)
    X-User: gonzo_102
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:395278
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 18 Jun 2006 20:27:37 +0200, Mariusz Hajduk napisał(a):

    > Jeżeli nasze prawo daje taką możliwość , mam zamiar odzyskać swoje (kasę)
    > bez zamiaru okradania kogokolwiek (MM)

    hm.... nie wiem jak jest aktualnie w MM ale jakis rok temu kupowałem w MM
    skaner (HP) - miał ładnie skanować slajdy przez przystawkę, jednak jakość
    skanów była delikatnie mówiąc okropna. MM oczywiście przyjął sprzęt
    spowrotem i dostałem możliwość wyboru innego modelu w podobnej cenie,
    niestety w sklepie nie było nic sensownego czym dałoby się skanować slajdy
    i po około 30 minutowej dyskusji ze sprzedawcą oraz próbie znalezienia
    czegoś w zamian za poprzedni sprzęt dostałem zwrot pieniędzy ponieważ
    poprzedni skaner nie potrafił zeskanować slajdów/negatywów tak jak było to
    opisane na opakowaniu/zaprazentowane przez sprzedawce a w sklepie nie było
    nic innego na co możnaby wymienić zakupiony produkt - jednak MM zwraca
    pieniądze niechętnie, dużo łatwiej jest wymienić zakupiony produkt na inny,
    który będzie nam odpowiadał - przy takim sposobie rozwiązania problemu nie
    spotkałem się z jakimiś problemami z ich strony.

    --
    pozdr.
    gonzo_102

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1