  • Data: 2006-06-18 19:56:37
    Temat: Re: Media Markt
    Od: "jarek" <j...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    hmmm
    No niby nie ma takiego prawa żeby coś zwrócić do sklepu, chyba że sklep taką
    możliwość daje.

    Ja kupiłem kiedyś jakiś tam sprzęt w MM i po dwóch dniach poszedłem oddać
    ponieważ nie spełnił moich oczekiwań i odebrać pieniądze :), ok 20 min nie
    chcieli mi oddać pieniędzy ale w końcu ulegli.

    Później się dowiedziałem że pieniędzy oddać nie muszą, ale za to dają
    możliwość wymiany zakupionego sprzętu na inny w cenie tej samej lub wyższej.

    Bynajmniej była taka opcja a jak jest teraz nie wiem.

    Daj znać jak coś załatwisz.

    pozdrawiam
    jarek991