    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Date: Tue, 11 Dec 2007 12:03:12 +0100
    <fj5sjs$uv9$1@news.interia.pl> <fj73hm$qv2$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8cft$34h$1@news.onet.pl> <fj8gkc$b2m$1@inews.gazeta.pl>
    <fj8u51$vp5$3@news.onet.pl> <fj8vno$d7j$1@inews.gazeta.pl>
    <fj9a2q$5hg$1@news.onet.pl> <fj9ecf$b43$1@inews.gazeta.pl>
    <fjaqeu$ft$3@inews.gazeta.pl> <fjb9cu$njv$1@inews.gazeta.pl>
    <fjbb72$qo8$7@inews.gazeta.pl> <fjbeq1$euv$3@inews.gazeta.pl>
    <fjbfsb$ib8$2@inews.gazeta.pl> <fjc886$p85$1@inews.gazeta.pl>
    <fjdla3$4nu$1@inews.gazeta.pl> <fjdtdd$1dr$2@inews.gazeta.pl>
    <fjga7c$pbg$3@inews.gazeta.pl> <fjgm28$8vc$1@inews.gazeta.pl>
    <fjgp6q$k27$2@inews.gazeta.pl> <fjgt81$528$1@inews.gazeta.pl>
    <fjj16i$o27$2@inews.gazeta.pl> <fjj3e0$4or$1@inews.gazeta.pl>
    <fjjkc0$fg2$1@inews.gazeta.pl> <fjjnqc$8b$1@inews.gazeta.pl>
    <fjlc1c$nbo$1@inews.gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ty sie robisz nudna, bo omawiamy konretna ilosc alimentow a Ty
    > wyjezdzasz ze wszystkimi chorobami podcas gdy nie znamy faktow.

    No sorry, szczepionki ty wymyśliłeś. A choroby to normalka przy
    dzieciach. A akurat to z wątku ma jakiś problem zdrowotny oprócz tego.

    > nie bede sie powatarzac odpisalem juz szerzszeniowi jak by bylo
    > srawidliwie

    No, srawidliwie to by może i było. Ja,niestety dla ciebie, jednak
    podzielam poczucie sprawiedliwości szerszenia.

    > nie , nazywam rzecz po imieniu, skoro przez okolo 50 postow pisze ze
    > TE CZESC ALIMENTOW KTORA EST PRZEZNACZONA NA UBRANIA NALEZY ODLOZYC NA
    > INNY MIESIAC

    Nie drzyj się, tylko wróć do podstawówki na lekcje czytania ze
    zrozumieniem. Bo stanowczo sobie za dużo dopisujesz tego, co poeta miał
    rzekomo na myśli. A z Twoimi wyobrażeniami o tym, co ja niby napisałam,
    dyskutować nie mam zamiaru.

    > nalezne od obu rodzicow.

    Podobnie, jak opieka.

    > Bo nie ma powodu, żeby matka się
    >
    > a gdzie zalzoenie ze ojciec nie placi, zalzoenie jest takie ze placi
    > cal0osc, a jak dziecko podrasta i zaczyna chodzic do przedszkola,
    > szkoly wowczas koszty finansowe sa rozkladane na oboje

    Twoje założenie.

    > bo matka w tym
    > okresie bez zadnych przeszkod moze pracowac, a skoro moze to powinna
    > (wedlug krio) ty na sile udowdaniasz ze w dalszym ciagu tak samo
    > ciezko pracuje i dalej ojciec ma placic calosc.

    Zacytuj, gdzie tak napisałam.

    > To ze matka sie
    > opiekuje w pierwszych latach rekomensuje fakt ze ojciec wtedy plkaci
    >calosc JEGO utrzymania,

    Nieprawda.

    > dalej juz mieskzanie z wlasnym dzieckiem to
    > raczej nie meczarnia (w cudzyslowie) a przyjemnosc bo to nie jest juz
    > wtdy obciazenie (rowneiz w cudzyslowei) a towarzystwo.

    Tego nie możesz wiedzieć. Chyba, że masz kule.

    > nap. o chorobach przze 40 postow, a te dluugie galezie zaczely sie od
    > udowadnaiani nam ze 1500-2000 to usparwiddlwione potrzeby dziecka. Wez
    > sie chociaz nie osmieszaj z tym linkowaniem, ja rozmowe skonczylem nie
    > odpisuj mi.

    Ja tylko oczekuję KONKRETÓW, a ty mi wyjeżdżasz z własnymi
    interpretacjami.

    > nie, to Twoje ( i dwoch innych panien) fakty lansowane w calym watku.

    Doprawdy? Cytat poproszę.

    --
    pozdrawiam
    Justyna