  • Data: 2007-12-10 13:56:35
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 8 Dec 2007 18:48:05 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):

    > Wiem, że Bolanda to biedny kraj, ale uwierz mi na słowo: istnieją ludzie,
    > których stać i na fajne wakacje, i duży samochód, i t-shirty z 100 zł bez
    > przeceny, ba, w dodatku mają jeszcze mieszkania i chodzą do knajp, nie
    > poprzestając na jednym piwie. Serio-serio.

    Rzecz akurat się dzieje w Niemczech. A że niektórzy mają to dobrze - ja też
    mam na nowy komputer, pocket pc do zabawy, materiały foto. I wprawdzie na
    samochód to mam tylko na średni, ale nikomu nie odbieram prawa kupienia
    sobie większego - chce, niech kupuje - ale niech mi nikt nie wciska że
    kupuje bo musi, że mu się to należy.
    Od 8 lat noszę jeden rodzaj spodni - czarne jeansy Levisa. Za wyjątkiem
    dnia mojego ślubu, w ciągu tych 8 lat ani razu nie założyłem innych
    spodni lub krótkich spodenek (latem nad morzem ludzie się trochę dziwnie
    na mnie patrzą). Za to swetery na zimę mam tylko dwa i to jeszcze oba
    darowane. Tylko że ja wiem że nie jestem normalny, tak jak Ty
    z brzydzeniem się noszenia ubrań po kimś.

    Pozdrawiam,
    Henry