  • Data: 2007-12-10 13:10:42
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Gru, 13:57, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > A ja myślałem że mają jeść zdrowo i pożywnie.

    Dobrze myslales. Mamy tylko rozbieznosc w kwestii zdrowego jedzenia.

    > Znaczy mam sam posadzić ziemniaki albo ryż? Albo sam wydoić własną
    > krowę żeby zrobić własny ser? I przynajmniej raz w tygodniu muszę
    > pojechać nad morze żeby samemu złowić rybkę?

    Niekoniecznie. Ale zamiast kotletow ze sloika wole np. duszona
    wolowine w sosie mysliwskim, cielecine w koperkowym albo chrzanowym,
    mielonego z prawdziwego miesa, a nie z masy garmazeryjnej ktora miesa
    zawiera 15%. Moja rodzina np. uwielbia zur, albo barszcz czerwony -
    troche sie z tym schodzi, ale obchodze sie bez polowania:)
    Nie zapominaj o surowkach, sa wlasciwie obowiazkowe.
    Zdrowe jedzenie to 5 posilkow dziennie odpowiednio zbilansowanych, a
    nie kuchnia kawalera.

    Poza tym wyliczasz czas spedzony przy patelni, a co Ci sie udaje
    zrobic w miedzyczasie? Poprasowac ubrania?