  • Data: 2007-12-10 15:22:25
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MałGosia napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał
    >
    > Rozumiem, ze Twoj "huj" to tez literowka. OK, przepraszam.

    jakbys raczyla spojrzec do nowoczesnego slowniak to bys sie dowieziala
    ze obie formy sa dozwolone

    > Skoro Cie pierdola, to mi nie odpisuj, chamie. I

    nie dopisuje tobie a grupowiczom, chodzi o pokazanie ze bzdury odnosnie
    braku pracy wypisujesz

    > Czyli szukam, czy nie, bo sie sama pogubilam.

    nie, bo jakbys szuakala to bys szybko znalazla

    > Ja przy mezu MAM wygodne zycie, bo nie wyszlam za dupka.

    i problem w tym ze nadal chcesz je miec mimo iz nic cie z nim nie bedzie
    laczyc,

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem: