  • Data: 2007-12-10 16:00:49
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > wrozka?

    Nudny sie robisz. Wiem, ile kosztuje szczepionka, i wiem, jak wyglądają
    reakcje niektórych .

    > przede wszystkim pracuje na siebie, koszty dziecka sie rozklada na
    > oboje.

    No i? A opieka nad dzieckiem oczywiście ma należeć wyłącznie do niej.
    Niech wie, ile straci, nie?

    > dostosowuje poziom wypowiedzi do wartosci intelektualnej posta na
    > ktory odpisuje, bo nie bede 20 ktorys raz powtarzac tego samego.

    Schlebiasz sobie.

    > do tego sie sprowadza twoje stwerdzenie, o tym jaka to wielka
    > meczennica jest oosba ktora wychowuje dziecko.

    Ty jednak masz problemy z analizą tekstu. Z syntezą zresztą też.

    > Gdy jest malustkie
    > zgodze sie, jest ciezko, ale w dalszych latach to juz bardziej
    > towarzysz w zyciu a nie 'obciazenie', zreszta trzeab miec naj. by
    > traktowac opieke nadswoim dzieckiem jako cos za co naleza dodatkowe
    > pieniadze.

    Nie dodatkowe, tylko należne dziecku. Bo nie ma powodu, żeby matka się
    zarzynała, a ojciec łaskawie płacił, albo nie.

    ty
    > twierdzisz ze 600 zl to za malo, ze 2000 jes usparwiedliwione a biedna
    > mamusia nie moze pracowac bo caly jej czas zabiera ciezko chore
    > dziecko (w wieku
    > przedszkolnym!)

    Pokaż konkretnie, że tak twierdzę. Najlepiej podlinkuj.

    > , z kolei maz ma placic calosc za utrzymanie dziecka
    > bo zostaje ono pod opieka matki .

    J.w. To tylko Twoje interpretacje z sufitu.

    --
    pozdrawiam
    Justyna