  • Data: 2007-12-09 14:15:07
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > niektore czesto wystepujace to jeden wydatek w formie szczepionki,
    > dalsza rozmowa w tym zakresie to czyste wrozkartwo

    Na przykład?

    > a co wedlug ciebie dziecko w wieku przdszkolnym, szkolnym, licealnym
    > wymaga takiej opieki jak dziecko mlodsze no i matka ma tyle samo czasu
    > wolnego czyli 0 ?

    Wymaga innej opieki. Co nie znaczy, że wymaga mniejszych nakładów. Po
    prostu problemy są inne.

    > No i
    >
    > czytalem KRIO i nie uwazam tak.

    Jeśli fakty czemuś przeczą, tym gorzej dla faktów, jasne.

    > wrozkartswo, nie czytam dalej poki watkotworczyni nie powie na co
    > choruje dziecko.

    A co cię watkotwórczyni obchodzi - podważ moja tezę, że szczepionka
    kosztuje i nie na wszystko można zaszczepić.

    --
    pozdrawiam
    Justyna