  • Data: 2007-12-10 07:28:34
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:mreu25-lbf.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > I teraz mam dylemat: jesteś ślepy, niedorozwinięty czy tylko kompletnie
    > pijany?

    nie cwoku, to tobie zabraklo ogonka w nazwisku, i normalnie wisi mi to, ale
    ogonkow uzywasz, wiec to dzialanie celowe

    > 'krecul'? Weź wytrzeźwiej, pijaku...

    i co jeszcze, moze zlodzieju :)
    oj zalosny jestes

    > Jak odpowiednio dobrać - zasadniczo tak. Kwestia znalezienia
    > kompetentnego ginekologa.

    zasadniczo nie, chyba ze ginekolog bedzie sam sobie te hormony w probowkach
    mieszal, bo z gotowych dostepnych na rynku nie zawsze dobierzesz, pomijam juz
    fakt tolerowania przez ograznim kobiety podawanych hormonow, ale co ty mozesz o
    tym wiedziec, jak jedyna kobieta z ktora masz blizszy kontakt to twoja matka

    > No i nie na hormonach kończy się świat - są jeszcze wkładki

    wkladki zasadniczo moga uzywac matki, kobietom ktore nie mialy dzieci nie poleca
    sie ich i nie zaklada, ale jak wyzej, co taki trep moze o tym wiedziec

    > mieć problem. A w ostateczności zawsze zostaje podwiązanie jajowodów.

    w polsce nielegalne, ale jak wyzej cepie, nic o tym nie wiesz

    > Przed chwilą twierdziłeś, że kobieta nie ma nic do gadania... Zdecyduj się.

    bo nie ma, malzenstwo opiera sie na zaufaniu, ale jak wyzej, nie wiesz ani co to
    jedno ani co to drugie

    w dodatku brak ci wyobrazni