  • Data: 2018-07-17 13:03:20
    Temat: Re: Materiał z tv
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-17 o 12:27, Kviat pisze:

    > Wręcz przeciwnie.
    > Widzę, że kolega nie wiele jarzy z tego, co Korwin mówi :)

    Rzucasz jakieś kalumnie bez dowodów, nie ma nawet pola do dalszej dyskusji.

    > Fundamentalne.

    Dla ciebie i może 2% innych ludzi.

    > Chyba w XIX wieku... no może w pierwszej połowie XX.
    > Widzę, że dla kolegi czas się zatrzymał :)

    Ty z tych, że nawet kryzysy wywołane wspólną walutą (vide Grecja) cię
    nie przekonają, więc także szkoda klawiatury na edukację :)

    > Eeee? To wbrew logice.

    Zatem potrenuj ją trochę. Chcesz wytworzyć próżnię bez religii, a tak
    się nie da.

    > Ale ja nie chcę zabraniać czy likwidować religii.
    > Ludzie powinni mieć możliwość działania w organizacjach pozarządowych.
    > Na równych zasadach.

    Religie siłą rzeczy dążą do organizacji życia społeczeństw. Jak pokazuje
    przykład Europy, tam gdzie państwo spycha siłą chrześcijaństwo, wpełza
    islam. Nie stworzysz utopijnego społeczeństwa, które "w pracy" będzie
    stosowało "państwową" (jaką?) moralność, religię zostawiając na "po
    godzinach".

    > Tego się nie da zrobić bez rozwodu z kościołem. Przecież to państwo w
    > państwie, nawet na Polskie prawo mają wylane.

    Jakbym Bubla czytał :)

    > Ale wieje...

    Niewygodne fakty, prawda.

    --