  • Data: 2013-01-22 01:43:56
    Temat: Re: Maskujcie si?, bracia
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/21/2013 11:09 PM, bart wrote:
    > U?ytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisa? w wiadomo?ci

    > A co ma piernik do wiatraka, tzn do watku glownego w tej dyskusji i do mojej
    > wypowiedzi?

    No nie wiem, sam zaczales o koniczkach i rzemyczkach.

    > Chyba sie niczego nie nauczyles z watku z grupy szczecinskiej. Twoje
    > przyklady maja zasadnicza wade: nawet przy tak malej kradziezy, jak np.
    > cukierkow w sklepie jest konkretny poszkodowany. A przekroczenie predkosci
    > nie skutkuje _zadnym_ poszkodowanym.

    Zazwyczaj nie. Ale *wzrasta* prawdopodobienstwo wystapienia wypadku.
    Identycznie z jazda po pijaku - nie skutkuje _zadnym_ poszkodowanym, az
    kogos czy czegos nie walniesz.

    Normalni ludzie nie chca byc potraceni przez pijaka, czy pirata
    drogowego. Przez nikogo nie chca byc potraceni - ale tak sie sklada, ze:

    nadmierna szybkość jest w Polsce przyczyną 31 proc. wypadków i
    46 proc. zgonów w ogólnej liczbie śmiertelnych ofiar wypadków.
    Średnia prędkość jazdy w terenie zabudowanym wynosi w Polsce 74
    km/h, podczas gdy dozwolona to 50 km/h.

    Twoje zaklinanie nic nie da, gdy przystawic je do statystyk wypadkow.

    > Bzdura. To nie wlasciciel ma udowadniac, ze nie jest wielbladem, tylko
    > panstwo ma udowodnic mu wine.

    Czyli co - na kazdym rogu kamera, w kazdym oknie tajniak? Czy jak sobie
    to wyobrazasz?
    Taniej i dla obywateli, i dla panstwa bedzie, jak cwaniak zbiednieje o
    pare stow; po kilku razach albo zacznie wolniej jezdzic, albo zacznie mu
    switac w glowie, kto mu zabiera kluczyki i udaje kierowce rajdowego.

    > A jak jest na tyle pierdolowate, ze nie
    > potrafi, to niech sie idzie bujac.

    Tak dobrze to tylko na wschod od Buga.

    > A juz w ogole jest fatalnie, jak ci cwaniacy dorwa sie do wladzy i chca
    > wyrywac kase od ludzi na fotoradary. I jeszcze stan taki znajduje
    > poplecznikow np. w Twojej osobie - niesamowite. Ale i tak sadze, ze jestes
    > czescia tego chorego systemu, jakims lapaczem strasznikowym albo innym tego
    > typu.

    Tak, tak, produkuje radary i korumpuje politykow - normalni ludzie
    przeciez kochaja piratow drogowych.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org