  • Data: 2013-01-22 02:30:22
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-01-22 01:21, Użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

    > Mozesz wymienic mi jakas firme, w ktorej lekka reka daje sie dostep do
    > tego samego auta kilkunastu osobom, bez zadnej ewidencji, bez niczego -
    > innymi slowy, gdzie szefostwo ma w d...., czy ktos auto "skasuje" lub nie?
    > Rzecz jasna nie chodzi mi o baze badawcza na terytorium podbiegunowej
    > Norwegii.

    A po co ewidencja, jak skasuje to i tak będzie wiadomo kto.
    Jak tylko zadrapie to i tak firma płaci. Komunistyczne czasy
    kierowców i codziennego wypełniania kart jazdy skończyły
    się bezpowrotnie. Przynajmniej do momentu kiedy wprowadzą
    na nowo obowiązek ewidencjonowania. Co w wielu przypadkach i tak
    gówno da. W firmie gdzie pracuje będzie tak, na delegacje pojechało
    cztery osoby z czego trzy miały prawo jazdy. Nie są zawodowymi
    kierowcami więc kilkakrotnie zamieniały się za kierownicą.
    Nie pamiętają kto prowadził w momencie zrobienia fotki a trzech
    osób niemożna ukarać za to samo wykroczenie.
    I pozamiatane.
    Dla wolno myślących, pracodawca poda wszystkie cztery nazwiska
    osób które w danym dniu użytkowały samochód a służby niech sobie
    ustalają kto w interesującym ich momencie prowadził.