  • Data: 2013-01-22 14:00:22
    Temat: Re: Maskujcie się, bracia
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/22/2013 02:30 AM, RadoslawF wrote:

    > A po co ewidencja, jak skasuje to i tak będzie wiadomo kto.

    W jaki sposob?

    Przeciez policja nie pomoze, bo dobrze wie, ze w firmie cwaniaki; kto
    kierowal - nie wiadomo, bo do podobnych przewinien nigdy sie nikt nie
    przyznawal; terroryzowac pracownikow nie wolno, a tym samym autem
    kieruje kilkanascie osob dziennie z tej samej firmy.

    Ale to musi byc bardzo bogata firma, wiec wszystko jedno.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org