    From: "bart" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Maskujcie si?, bracia
    Date: Mon, 21 Jan 2013 23:09:25 +0100

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    news:kdelfj$1jcb$1@adenine.netfront.net...

    > Typowy przyklad myslenia cwaniaka.
    > Analogicznie w druga strone - skoro kradziez cukierkow w sklepie uszla na
    > sucho, skoro kradziez radia w samochodzie uszla na sucho, to przestepstwo
    > wiekszego kalibru pewnie tez ujdzie na sucho.

    A co ma piernik do wiatraka, tzn do watku glownego w tej dyskusji i do mojej
    wypowiedzi?

    > Od rzemyczka do koniczka.

    Chyba sie niczego nie nauczyles z watku z grupy szczecinskiej. Twoje
    przyklady maja zasadnicza wade: nawet przy tak malej kradziezy, jak np.
    cukierkow w sklepie jest konkretny poszkodowany. A przekroczenie predkosci
    nie skutkuje _zadnym_ poszkodowanym.

    > Owszem.
    >
    > Wiec skoro wlasciciel nie pamieta, komu daje kluczyki od auta, to moze
    > kilka stow kary moze mu jednak uprzytomni, ze dawal je piratowi drogowemu?

    Bzdura. To nie wlasciciel ma udowadniac, ze nie jest wielbladem, tylko
    panstwo ma udowodnic mu wine. A jak jest na tyle pierdolowate, ze nie
    potrafi, to niech sie idzie bujac.

    > Niestety, jak w spoleczenstwie jest duzo cwaniakow, to normalni ludzie
    > cierpia.

    A juz w ogole jest fatalnie, jak ci cwaniacy dorwa sie do wladzy i chca
    wyrywac kase od ludzi na fotoradary. I jeszcze stan taki znajduje
    poplecznikow np. w Twojej osobie - niesamowite. Ale i tak sadze, ze jestes
    czescia tego chorego systemu, jakims lapaczem strasznikowym albo innym tego
    typu.

    bart