  • Data: 2009-10-22 18:25:07
    Temat: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Od: Robert <"spam_usuń_to"@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 paź o godzinie 15:18, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > brawo drogi watsonie, tylko calkowicie pominales to co napisalem o
    > szkodzeniu innym
    > platnosci gotowka niezaleznie od wielkosci kwoty, jesli obie strony sie na
    > to zgadzaja nikomu nie szkodza

    A słyszałeś kiedyś o fikcyjnych transakcjach?
    Fikcyjna faktura na 900 000 PLN za "usługi ....." wystawiona i "zapłacona"
    gotówką. oczywiście pod stołem idzie tylko prowizja dla "sprzedawcy" a
    różnica między podatkami zostaje u "kupującego".
    Co Ty szerszeń - dzisiaj się urodziłeś?
    Wiem zaraz wyskoczysz że przy przelewie i tak można potem "oddac kasę
    kupującemu", ale.... ale ten kupujący będzie jednak musiał tą kasę miec by
    zrobi ów przelew :)

    --
    Robert