  • Data: 2009-10-22 23:59:19
    Temat: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > tak, cały czas mowie m.in. o wielkosci limitu.
    > Kiedy był na poziomie kilku tysiecy - bardzo mocno ograniczał swobode -
    > sam miałem z tym spore problemy.

    Teraz też ogranicza swobodę.
    Mniejszej ilości, ale ogranicza.
    W imię czego?

    > dotychczas nikt nie podał konkretnego przykładu. Teraz w koncu podałes - i
    > sam widzisz jak musiałes sie nakombinowac, zeby miało to choc znamiona
    > sensownosci.

    Nie nakombinowałem się , dałem tylko przykład związany z autem.
    Dotyczy to jednak każdego towaru - jeśli trzeba zrobić przelew to można
    potem zobaczyć tylko figę z makiem pasternakiem.
    Faktura i zaliczka nic tu nie zmieni.

    > podziwiam ludzi ktorzy twierdza, ze wplata w banku kosztuje a z drugiej
    > strony nic nie kosztuje ich ryzyko biegania po ulicy ze 100.000 w kieszeni.
    > Czy moze te 100.000 jest ubezpieczone?

    Kto chce to ubezpieczy.
    Jakoś nie widzę żadnego problemu z chodzeniem nawet z milionami po ulicy.
    Ja chodziłem nawet z workami bankowymi :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com