  • Data: 2009-10-23 12:11:11
    Temat: Re: Marczuk-Pazura a przyjmowanie płatności gotówką
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik pisze:
    > jezeli nie wiesz w imie czego, to zdaje sie konczy ta rozmowe.

    Pytanie było retoryczne.
    Oczywiście, że wiem w imię czego bo przecież sam pisałem dlaczego to
    zrobiono.

    > sorry, przykład z bankrutujaca firma to nie jest kombinowanie?

    to był delikatny przykład.
    Ale równie dobrze za bankrutującą możesz sobie podstawić oszukańczą.

    > I gdybys jeszcze wyjasnił, dlaczego faktura i zaliczka nic nie zmienia?

    A co zmienia, ze najpierw dam im zaliczkę a potem i tak przeleję resztę?

    > Znowu podajesz argument z ktorego sam sie smiejesz?

    Nie śmieję a uśmiecham.

    > Ja w kazdym razie widze, ze chodzenie z milionem złotych w worku po ulicy
    > jest dzo bardziej niebezpieczne niz ewentualne kupienie auta od firmy,
    > ktora akurat bankrutuje.

    Jak ten milion jest w kieszeni albo reklamówce to jest bezpieczniejszy.

    Nie wierzysz? To o ilu takich kradzieżach miliona słyszałeś a ile
    osób przekręcono na niezapłacony towar lub niedostarczony?

    pozdrawiam
    Arek