  • Data: 2007-04-06 15:44:46
    Temat: Re: Manipulacja dowodami - matactwo.
    Od: kraf101 <C...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bungo wrote:

    > niezaleznie od powyzszego mozesz temu "swiadkowi" wytoczyc pozew o
    > odszkodowanie, ale musi byc wyrazny zwiazek przyczynowo-skutkowy
    > pomiedzy zeznaniem swiadka a szkoda (np. w postaci niekorzystnego wyroku
    > sadu, ktory oparl swe rozstrzygniecie na falszywym zeznaniu).

    Proces był o pieniądze i wieloletnie udowadnianie, że się nie jest
    oszustem. Wyrok jest korzystny dla mnie. To był świadek powoda więc
    zeznawał korzystnie dla niego. Zaraz po zakończeniu procesu okazało się,
    że to wszystko lipa. Całe powództwo opeirało się na stanowisku powoda i
    zeznaniach tego świadka. Gdyby powiedział jak było to proces by się
    skończył na drugiej rozprawie. A tak mam "w pióro" pare lat i kupe
    forsy. Sąd zasądził jakieś drobne od powoda dla mnie.

    Pozdrwiam
    RAF